יום רביעי , 21 אוקטובר 2020
הגיע זה הרגע
You are here: Home » אוכל בריא » אוכל בריא לילדים » אבות המזון – כיצד גורמים לילדים שלכם לאכול אוכל בריא

אבות המזון – כיצד גורמים לילדים שלכם לאכול אוכל בריא

אבות המזון מכילים חמישה מאכלי יסוד שבתוכם מרכיבים שהופכים את הגוף של ילדכם למאוזן יותר. בין אבות המזון ניתן למצוא: פחמימות, שומנים, חלבונים, מינרליים וויטמינים, שאת כולם יש לאזן בצורה טובה ולהגיש כארוחה שלמה ומאוזנת.

אבל מה עושים כאשר הילד אוהב רק פיצה, או רק שוקולד שמכילים רק שומנים או רק פחמימות? וכיצד נוהגים כאשר הילד מסרב בכל תוקף לאכול ירקות שמכילות את המינרליים הכה חיוניים לו? ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לילדכם לקבל את אבות המזון בצורה טובה יותר…

בשלו ביחד – לבשל ביחד זה תמיד נחמד. כאשר אתם מבשלים ביחד אתם יוצרים סביבת אכילה נעימה. הילדים מסתקרנים לגבי האוכל, לומדים על האוכל שלהם ומייצרים תשוקה לאוכל שהם מכינים. בצורה זאת נוצר חשק לאוכל והסיכוי שהם יאכלו את האוכל שהם מבשלים גדול יותר.

הסבירו לילדכם על החשיבות של אוכל בריא – חשוב להסביר לילדים על הסיבה שאתם מבקשים מהם לאכול אוכל בריא. הסבירו כמה אוכל בריא חשוב. ספרו להם על פופאי שאוכל תרד כדי להיות חזק, על כך שירקות עוזרים לצמיחה של שיער ושחלבון בונה שרירים גדולים והופך אותם לחזקים וגבוהים. בצורה זאת הם יבינו את הדרישה שלכם לאכול אוכל בריא, ויבינו כי אתם רוצים בטובתם.

הכינו אוכל יצירתי – נסו להכין אוכל יצירתי וכיפי. מהחביתייה צרו פנים מחייכות, הכינו ביצה בקן, או פנקייק מחייך עם המון ירקות.  נסו להיות יצירתיים באוכל ויצור דמויות כיפיות מכל מאכל. בצורה זאת יהיה לילדם חשק לאכול והאוכל ייהפך ליצירת אומנות של ממש!

אכלו ביחד – קיימו ארוחות ערב משפחתיות. כבו את הניידים, את הטלוויזיות והמחשבים. הקדישו שעה  ביום לארוחה משפחתית. ספרו חוויות מהיום שעבר עליכם ואכלו יחדיו. בצורה זאת תוכלו להתמקד גם באוכל איכותי וטוב וגם בזמן איכות עם המשפחה.

אכלו את האוכל שילדכם אוכל –אם ילדכם אוכל סלט גם אתם איכלו סלט. אל תפלו בין אף אחד ואל תכריחו בן בית אחד לאכול ירקות בזמן שהשאר אוכלים פנקייק מלא בסוכר. החליטו שכולם אוכלים אותן המנות.

 

 

Comments are closed.