יום חמישי , 20 ספטמבר 2018
הגיע זה הרגע
You are here: Home » אורח חיים בריא » איך מפסיקים את השוקולד בין הארוחות? הרבלייף מסבירים

איך מפסיקים את השוקולד בין הארוחות? הרבלייף מסבירים

אכילה של כמות רבה מדי של סוכר מאפיינת את כל העולם המערבי. הסוכר נמצא בכל מקום, הוא נגיש מאוד ואפילו יושב אצלנו על הרגש. כדי להימנע ממנו ולשמור על הבריאות ורמת האנרגיה שלנו מאוזנת ונכונה לכל היום, הנה מאמר שעוסק בדיוק בנושא הזה, מטעם חברת הרבלייף העולמית!

מה בעצם הבעיה?

הסוכר הוא למעשה ה"דלק" של הגוף שלנו ולכן הוא חיוני, עם זאת, צריכה מוגברת שלו, בייחדו בצורת חד סוכרים ולא רב סוכרים (גלוקוז וכד'), גורמת לגוף שלנו להקפיץ אותו מהר אל מחזור הדם, אולם הסוכר שעלה מהר גם צונח מהר ולכן אנו נרגיש תנודות של עייפות, חוסר מצב רוח וכד', דבר אשר רק יעלה בנו את החשק לסוכר מחדש וכך נכנס למעין רכבת הרים של אכילת סוכר ודברים מתוקים.

זכרו שהסוכר נמצא בכל מקום

כשאנו מדברים על סוכר, חשוב להבין שהיא ממילא נמצא בסביבה שלנו, גם אם לא נרצה בכך. הסוכר קיים בלחם, רטבים, משקאות ושלל מאכלים מעובדים. לכן, מסבירה סוזן באוורמן, ראש מחלקת הדרכת תזונה וכושר בחברת הרבלייף הבינלאומית, קשה להתחמק מסוכר גם כך ולכן כל סוכר שנוסיף לגופנו יתווסף ממילא, לזה שקיים כבר במערכות הגוף שלנו.

אז מה ניתן לעשות?

  • אוכלים בבוקר ארוחה מאוזנת ללא מתוקים
  • מוסיפים קינמון לאוכל, תבלין אשר נמצא כי בכוחו להפחית את הרצון למתוק.
  • אוכלים מסודר
  • שותים כמה שיותר במהלך היום.
  • אוכלים מאכלים עם סיבים תזונתיים המגבירים את תחושת השובע.
  • מתעניינים במה שכתוב ברשימת מרכיבים על גבי האריזות
  • אוכלים בצורה מושכלת ולא רגשית.

המפתח הוא התכנון מראש

כדי להצליח באמת, חשוב מאוד לתכנן מראש הן את הארוחות, הן את שתיית המים ואפילו את החטיפים הבריאותיים שתאכלו בין לבין. בנוסף, חלק מהתכנון הוא גם ההבנה כי שי לאכול רק כשרעבי ולכן כאמור, נסו לאכול רק כשאתם באמת רוצים לאכול ולא סתם כשיש לכם חשק.

Comments are closed.