יום שישי , 29 מרץ 2024
הגיע זה הרגע
You are here: Home » כללי » מסעדות טבעוניות בתל אביב: המלצות למקומות מיוחדים באמת

מסעדות טבעוניות בתל אביב: המלצות למקומות מיוחדים באמת

עוד הרבה לפני שהפכנו למשפחת טבעוני, העדפנו לאכול בבית, להכין לעצמנו ולקחת לעבודה או ללימודים. ככה זה אצלנו עד שקורה בחיים שלנו משהו טוב ומיוחד שראוי לחגוג במסעדה. זו משימה לא פשוטה למצוא מסעדה טבעונית בתל אביב שהיא משובחת ומיוחדת, אבל אנחנו לא נדרשים לכך לעיתים קרובות. אנחנו פשוט מניחים שעד המאורע המשמח הבא כבר ייפתח מקום חדש ששווה בדיקה. רצה הגורל ובחודש אחד חווינו רצף של אירועים מדהימים: אחותי התארסה (גם היא ובעלה העתידי טבעוניים), בעלי קיבל קידום משמעותי בעבודה ואני חגגתי יומולדת. שלוש סיבות טובות שראוי לחגוג, אבל היכן? בשבועות האחרון הרגשנו כמו מבקרי מסעדות, אחרי שהפכנו כל סלע וכל ביקורת או המלצה עד שמצאנו שלוש מסעדות מצוינות. אנחנו מאמינים שהמחקר הקטן שעשינו עשוי לסייע לטבעונים נוספים שמחפשים היכן כדאי להם לחגוג. אז הנה ההמלצות שלנו מוגשות לכם בחום:

ננוצ'קה – אירוע משפחתי מיוחד ראוי לחגיגה במקום מיוחד ומהבחינה הזאת אין על ננוצ'קה. האווירה הקסומה ששורה במקום, המנות המפתיעות שמציע התפריט (חצילשווילי? קרטופיליאני? חינאלי? פחאלי? צריך מורה נבוכים!), הריחות והתבלינים שמכניסים את הסועדים לתוך עולם גרוזיני מסתורי ועשיר, ובכלל השילוב הנדיר הזה בין אוכל גרוזיני לטבעונות – כל אלה הופכים את המקום הזה למסעדה הטבעונית אולי הכי טובה בתל אביב.  ודווקא בגלל שהיא כזו טובה, אנחנו לא רוצים לבוא כל יום, אלא רק כשיש אירוע באמת מיוחד, כדי שלא נתחיל לקחת מאליו שום ביס ושום שלוק ממשקאות האלים הגרוזיניים תוצרת בית.

לודנס – אם אתם מוכנים לצאת טיפה מתל אביב, לא ממש רחוק ממנה ברעננה נפתחה מסעדה חדשה מבית היוצר של בודהה בורגרס. אנחנו אוהבים את המסעדה הזו כי יש בה מבחר ממש גדול ומגוון של מנות טבעוניות –  מרקים, סלטים, בורגרים, פיצות, פסטות, בוריטוס – כל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב בתפריט. לצד המנה אפשר להתפנק עם משקה אלכוהולי משובח מן המגוון הגדול של הבירות והקוקטיילים תוצרת הבית. אם בא לכם להמשיך ליהנות מהפינוקים, ניתן לרכוש הביתה חלק גדול מהמוצרים הטבעונים ומהמנות בגרסת טייק אוואי ובמחירים זולים יחסית.

זכאים – אירוע מיוחד בחייכם הוא הזכאות הראשונה במעלה לחגוג במסעדה ראויה, וזכאים היא ללא ספק אחת כזו. מדובר במסעדת שף טבעונית פר אקסלנס שהוקמה על ידי השף הראל זכאים (בוגר מטבחו של איל שני, הדסון ורפאל). כל המנות מוכנות על טהרת חומרי גלם טריים ומתוך חשיבה אקולוגית סביבתית. לא רק המנות מדהימות כי גם המקום עצמו, כאשר כל הרהיטים בו הם ממוחזרים – יד שנייה בחידוש מיוחד עבור המקום. מה שהכי כיף שהתפריט כאן כל הזמן מתחדש, אז אם באים כמונו "פעם ב-" זה תמיד מרגש ומפתיע לנסות מנות חדשות לחלוטין. אנחנו ממש אוהבים את הסשימי אבוקדו ובטטה עם שמן זית ולימון, את החציל בלאדי שלהם, וגם את בורקס תפוח האדמה בלעדי עם סלט בצל וזיתים בשמן זית עם לימון.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>