יום שישי , 29 מרץ 2024
הגיע זה הרגע
You are here: Home » קייטרינג גורמה » פתרונות קולינריים לאירועים גדולים וקטנים

פתרונות קולינריים לאירועים גדולים וקטנים

גם אם לא נרצה להודות בכך, הרי כשאנחנו מגיעים לאירועים, גדולים או קטנים, משפחתיים או עסקיים, אחד הדברים הראשונים שמושכים את תשומת ליבנו ועוזרים לנו להחליט האם זה אירוע מושקע או לא, זה האוכל אשר מוגש בו. אנחנו לא היחידים שנוהגים כך, גם אורחים אחרים נותנים תשומת לב רבה לתפריט של האוכל, איכותו וכמותו, ועל כן גם מי שמארגן את האירוע, דואג להפקיד על תפריט מושקע.

לשמחתנו, במהלך השנים פותחו פתרונות קולינריים שונים וייחודים אשר הופכים כל אירוע לחגיגה של צבעים, ריחות וטעמים. אחד השינויים הגדולים ביותר בתחום האירועים, והיו לא מעט כאלה במהלך הזמן, היה העובדה שהתפריטים השתנו באופן נרחב. הן ברמה של כניסה של תפריטים מלאים, למשל תפריט חלבי, צמחוני, טבעוני וכן תפריטים אשר מבוססים על מטבחים ממקומות שונים בעולם (תפריט אשר מבוסס על אוכל איטלקי, יפאני, מקסיקני ועוד), והן ברמה של מנות ספציפיות, כאן אנחנו יכולים לראות כניסה של מנות אשר הפכו פופולאריות בקרב הישראליים ומצאו דרכן גם לתפריטי אירועים, הדוגמאות הקלאסיות הן הסושי היפאני והטורטייה המקסיקנית.

פתרונות קולינריים לאירועים, יש לציין, כוללים לא רק תפריטים ייחודים אלא מעבר לכך. מדובר למעשה במכלול נרחב של שירות שמזמין בעל האירוע ונהנים ממנו כל האורחים. החל בעובדה שהתפריט נבנה ביחד עם בעל האירוע (בהתאם ליכולות של החברה המספקת את השירות ולצרכים שלו), חומרי הגלם מהם עשויות המנות הם ייחודיים וברמה גבוהה, ההגשה היא על פי דרישת המארח, החברה ממנה איש קשר מסוים שיעבוד בצמוד איתו ועוד. כלומר, פתרונות קולינריים אינם מתעסקים רק באוכל אלא גם בכל מה שקשור מסביב.

הצעות לפתרונות קולינריים לאירועים

בשביל למצוא פתרונות קולינריים לאירועים, יש לענות קודם על מספר שאלות, איזה סוג אירוע מדובר, כמה אורחים אמורים להיות בו, באיזו תקופה הוא נערך ובאיזו שעה. אחרי שנבחן את כל השאלות הנ"ל, יהיה יותר קל ליצור תפריט שיתאים לאירוע.

כמובן שהבסיס הוא להזמין תפריט אירוע רגיל, כזה שמבוסס על מנות בשריות ודגים, סלטים ולחמים. בדרך כלל זה תפריט שמתאים לכולם, שכן גם מי שצמחוני יכול ליהנות ממנות שכוללות רק ירקות.

מי שמחפש פתרונות קולינאריים קצת יותר מעניינים או יותר מיוחדים, יכול למצוא אותם בתפריטים ספציפיים, כמו שציינו. למשל תפריט חלבי שכולל קישים, פשטידות, פסטות ופיצות. היתרונות בתפריט כזה שכל המנות יתאימו למי שלא אוכל בשר וכן ניתן להגיש קינוחים עם חלב ולא פרווה.

מי שמחפש פתרונות עוד יותר מיוחדים, יכול להציע לאורחיו מנות טבעוניות בלבד, כלומר מנות שלא כוללות ביצים, חלב, בשר וכל דבר שמגיע מהחי. חשוב לומר, שבמהלך השנים, בוודאי בשנים האחרונות, יש יותר ויותר תפריטים שכוללים מנות טבעוניות, ואפילו כאלה שכוללים רק מנות טבעוניות.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>