יום ראשון , 5 מאי 2024
הגיע זה הרגע
You are here: Home » אוכל בריא » אוכל בריא לילדים » הפעלות וסדנאות אוכל לילדים

הפעלות וסדנאות אוכל לילדים

כשאנחנו חושבים על הפעלות לילדים אנחנו נוטים לחשוב על הדברים הפשוטים והבנאלים שאפשר לעשות. להביא ליצן למסיבה או מנפח בלונים זה דבר נדוש והיום הילדים רוצים יותר ואם אפשר להביא משהו חדש, מיוחד וחינוכי אז למה לא? אחת מהפעילויות המדוברות היא הפעלות בנושא אוכל שמלמדות את הילדים על הבישול והאפייה וגם בנוסף לכך מהווה להם חוויה מיוחדת ומהנה מאוד.

הפעלות אוכל לימי הולדת

כשהורה רוצה לארגן מסיבת יום הולדת לילד שלו הוא צריך לקחת בחשבון שלא כולם אוהבים את כל התחומים. אם יעשו מסיבת יום הולדת בסגנון של כדורגל אז יכול להיות שיהיו ילדים שלא יתחברו ואם יעשו מסיבת ריקודים יהיו כמה ביישנים שלא ימצאו את עצמם, אבל הפעלות בנושא אוכל מתאימות לכל גיל ולכל מטרה ואין מישהו שלא מתחבר לאוכל.

בהפעלת אוכל למסיבת יום הולדת אפשר לערוך תחרויות בישול וכל ילד יצור לעצמו אוכל לפי הוראות המעפיל. כמובן שההפעלה משתנה בהתאם לגיל של הילדים ואם מדובר בהפעלה לילדים קטנים אז הורים יכולים להצטרף להפעלה ולעזור לילדים וגם ליהנות.

מה שטוב בפעילויות מסוג זה הוא שמדובר בחבילה הכוללת בתוכה ארגון שלם של האירוע. במקום לקנות אוכל, לארגן פעילויות ולתכנן את האירוע במלואו אפשר להזמין מפעיל שיעשה את הכל עבורכם. המפעילים יביאו איתם את הציוד המתאים כדי שמסיבת יום ההולדת תהיה מושלמת וידברו עליה עוד שבועות רבים.

סדנאות לבתי ספר וארגונים

עם זאת, הקהל הגדול שייעזר בסדנאות אוכל לילדים הוא לא ההורים אלא דווקא קבוצות ואנשי חינוך מבתי ספר, גנים, קייטנות ועוד… פעילויות בישול מתאימות למגוון רחב של נושאים לימודיים. לקראת חגים אפשר לארגן הפעלות בנושא אוכל חלבי לשבועות למשל ויש עוד דוגמאות נוספות. גם בתקופת הקיץ כשיש קייטנות לילדים יצטרכו בקייטנה להעשיר את זמנם של הילדים בפעילויות חינוכיות ושוברות שגרה וסדנת בישול יכולה להתאים מאוד לכך.

במיוחד עכשיו ששנת הלימודים עומדת להסתיים ומתחילים להתארגן לקייטנות חשוב מאוד לקבוע תאריך למפעילים השונים כדי לא לא לפספס את ההזדמנות. מדובר בפעילות חינוכית ומהנה ואפילו טעימה שאין ילד שלא יתחבר אליה.

סדנאות האוכל המדוברות במאמר זה אמנם מדברות על ילדים אך למעשה גם מבוגרים רבים עורכים סדנאות אוכל על מנת ללמוד ואפילו לעבור חווית גיבוש מיוחדת לחברות או לקבוצות חברים ומשפחה. סדנאות האוכל מתאימות לכולם, בכל תקופה בחיים ובכל גיל.

 

Comments are closed.