יום ראשון , 19 מאי 2024
הגיע זה הרגע
You are here: Home » אוכל בריא » ארוחות בוקר כפריות בשרון – הדרך המושלמת לפתוח יום

ארוחות בוקר כפריות בשרון – הדרך המושלמת לפתוח יום

ארוחת בוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום, ארוחת בוקר כפרית היא דרך טעימה ונעימה במיוחד לפתוח את היום וכשמדובר על ארוחות בוקר כפריות בשרון זוהי כבר חוויה מושלמת בזכות החיבור המדויק בין המטעמים הכפריים לבין האווירה השלווה והנופים הירוקים מסביב.

מה כוללות ארוחות בוקר כפריות?

מטבע הדברים ישנן לא מעט אפשרויות להרכיב ארוחות בוקר כפריות בשרון. בדרך כלל הבסיס הוא ביצים בצורת הכנה כזו או אחרת (אומלט, חביתה, מקושקשת, עין) ותוספות מתאימות הן פטריות, תרד, בצל ועוד. כשמחפשים מטעמים מיוחדים אפשר לבחור בשקשוקה ירוקה (עם תרד) וגם בריוש קלוי עם תוספת כזו או אחרת הוא דרך לשדרג את ארוחת הבוקר הכפרית.

איך לשדרג את החוויה?

ארוחות בוקר כפריות בשרון מספקות לנו חוויה מוצלחת מאוד שהופכת את היום כולו לכזה שמתאפיין באנרגיות חיוביות לרוב. כדי להבטיח את מיצוי הפוטנציאל של הארוחה, כדאי לפנות עבורה מספיק זמן – גם אם אנחנו חיים בעידן שבו הציפיות מאיתנו (ובעיקר אלה שלנו) גבוהות וכל הזמן אנחנו חיים בתחושה שאנחנו לא מספיקים כלום. טיפ נוסף לארוחת בוקר מושלמת הוא להניח את הסלולרי בתיק ולהשתיק אותו, כדי שנוכל להתמסר לחלוטין לארוחה. קוקטייל רענן עם מרכיבים פירותיים – למשל בליני שיש בו גם נגיעות של אפרסק – הוא עוד דרך מוצלחת לשדרג את החוויה.

ארוחות בוקר כפריות בשרון – גם לטבעונים

אחת המגמות הבולטות בעולם הקולינריה בשנים האחרונות היא הגידול המשמעותי והמתמשך במספרם של הטבעונים. ארוחת הבוקר הכפרית בשרון מספקת גם למי שעדיין לא עבר לתזונה מן הצומח הזדמנות להתרשם מכל השפע שמציע המטבח הטבעוני, ולעשות זאת בסביבה שמספקת תפאורה מושלמת לכך. דוגמה אחת לארוחת בוקר טבעונית בשרון שמתאימה הן לשעות הבוקר, הן לכל הירוק שמסביב והן למי שמקפיד על ערכים תזונתיים גבוהים בכל ארוחה היא סלט של עדשים עם עשבי תיבול שיש בו גם שקדים קלופים, חמוציות וכן פטרוזיליה ונענע. עוד אופציה מהצומח היא חגיגה ססגונית של קרצ'ופי, קישואים, שעועית ירוקה, זיתי קלמטה, בצל סגול ובזיליקום עם פוקאצ'ה נימוחה ופריכה וגם ארטישוק ירושלמי בעונה.

 

Comments are closed.