יום ראשון , 19 מאי 2024
הגיע זה הרגע
You are here: Home » אוכל בריא » תזונה בריאה – בשר מעושן במעשנה

תזונה בריאה – בשר מעושן במעשנה

כולנו רוצים לשמור על תזונה בריאה, וכולנו היינו שמחים אם אפשר היה להגיע אל היעד עם מגוון רחב של מזונות טעימים שאנחנו לא ממש מוכנים לוותר עליהם. הבשורה הטובה היא שיש לא מעט מזונות מופלאים כאלה, בהם הבשר האיכותי שאי אפשר בלעדיו. את המעדן הזה אפשר לצרוך בשלל דרכים ייחודיות, ואין ספק שיש דרך אחת טובה במיוחד. עם מעשנת בשר תוכלו ליהנות מכל סוגי הבשר שאתם הכי אוהבים ולשדרג את הארוחה המפנקת שלכם בקלות.

 

מעשנה או מעשנת – שפע של יתרונות

מעשנת בשר (או מעשנה לחובבי העברית התקנית) הוא השם שניתן לאותו תנור עוצמתי שמאפשר לנו להעשיר את טעמו של הבשר ולהעניק לו גם עסיסיות ומרקם מושלם. למעשה, בתום תהליך העישון מתקבל בשר איכותי, טעים ומשובח, ותפעול התנור כל כך פשוט ונוח, עד שקשה לדמיין תרחיש שבו תרצו לוותר עליו לטובת שיטות צלייה אחרות. יתרונות אלה הפכו את הבשר המעושן לכוכב עולה בשנים האחרונות, וכבר אחרי הביס הראשון סביר להניח שגם אתם תתמכרו.

 

אז איך בוחרים מעשנת?

אם אתם מחפשים מעשנת בשר ביתית קטנה שתאפשר לכם להכין ארוחות מפנקות במיוחד, ההמלצה העיקרית היא להתמקד באיכות. רק מעשנת בשר איכותית וטובה תשרת אתכם לאורך שנים, וגם שיטת הבישול תשפיע על ההנאה שלכם מהתוצאה הסופית. למשל, השימוש בעץ משנה לחלוטין את טעמו המופלא של הבשר, והוא נחשב לפתרון אידאלי גם בהשוואה לפתרונות אחרים, לרבות בישול עם פחמים או גז. עם עץ טבעי, ללא תוספים או כימיקלים, ועם מכונת לחץ שמספקת דחיסות אחידה וחום מדויק – הבשר מקבל את הטעם המושלם.

 

עץ לעישון בשר מספק טעם עשיר

מעל לכל, השימוש בעץ לצרכי עישון בשר הוא זה שמבטיח לנו איכות, עושר וטעם בלתי רגיל. שילובם של שבבי עץ במעשנת, זו שמאפשרת לנו להכין כל מנת בשר בקלות וללא התעסקות מיותרת, הוא כל מה שצריך כדי ליהנות מארוחה דשנה. אתם רק צריכים להכניס את הבשר, להגדיר את הטמפרטורה הרצויה ולתת למכשיר לעבוד במקומכם.

 

אם גם אתם מחפשים מעשנת בשר ביתית קטנה, אנו ב – traeger grills – מעשנת בשר ביתית, פלטס עץ, גריל פלטס וטאבון נשמח לסייע לכם ולהתאים לכם את המעשנה הייחודית שתתאים לצרכים האישיים שלכם. לפרטים נוספים או קבלת הדרכה אודות מעשנת בשר ביתית צרו עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 1800-10-12-84 או בקרו באתר בכתובת: https://www.traegergrills.co.il/.

Comments are closed.