יום שבת , 18 מאי 2024
הגיע זה הרגע
You are here: Home » אוכל בריא » כך תאכלו בריא בלי להתאמץ

כך תאכלו בריא בלי להתאמץ

יש דרכים לשמור על תזונה בריאה, מבלי להשקיע זמן רב ומאמץ. איך? כל הסודות במאמר הבא.

המעבר לתזונה בריאה הוא שינוי באורח חיים ומצריך אימוץ הרגלים חדשים והשקעה בהכנת מאכלים בריאים ומזינים. כדי למנוע את התחושה שמעבר כזה מצריך מאמץ רב, העלול לגרום לנו להתייאש מוקדם מדי, כדאי לדעת שיש דרך לאכול בריא בלי להתאמץ וזאת בעזרת מכשירים וכלי בישול מיוחדים.

עזרים להכנה קלה ומהירה של אוכל בריא

  • סלייסר –מדובר במכשיר שאינו צורך חשמל המשמש לחיתוך מהיר של ירקות ועשבי תיבול. כך תוכלו להרכיב סלט מזין ובריא באופן יומיומי, בקלות ובמהירות.
  • מסחטת מיצים – כאן רצוי להשתמש עם מסחטת מיצים קשים מומלצת, בעלת טכנולוגית סחיטה איטית. כך תוכלו להכין עבורכם שייק פירות וירקות טרי ועשיר בכל יום, באמצעות מכשיר השומר על הערך התזונתי של הפירות והירקות ומסייע גם לסחיטת עלים וגרעינים ולטחינת אגוזים.
  • סיר טיגון ללא שמן – אין צורך לוותר על אוכל מטוגן, אפשר להכין אותו בסיר או במכשיר מיוחד המאפשר טיגון ללא שמן ומביא לאותה תוצאה פריכה וטעימה שהתרגלתם לאכול. שיטות הבישול של סירים אלו שונות ממכשיר למכשיר ומומלץ לברר טרם הקנייה על המלצות ודגמים מתקדמים.
  • מכשירים לצלייה בריאה – אוהבים לארח ולהכין בשר על האש? מעולה. עכשיו אתם יכולים לעשות זאת בדרך בריאה יותר. ותרו על גריל הפחמים הישן ועברו לגריל גז. אם אתם מחפשים פתרון בריא לצלייה בכמויות קטנות יותר, או שאין לכם מקום למכשיר גריל גז גדול, אפשר להשתמש בגריל חשמלי שאינו דורש מקום רב ואפשר להניח על השיש או לצלות על פלנצ'ה איכותית.
  • אופה לחם – מחקרים רבים מראים כי קמח לבן אינו טוב לגוף ומכביד על מערכת העיכול. אם הבעתם בעבר עניין בקנייה של לחמים בריאים יותר משיפון, כוסמין או קמח מלא אבל נבהלתם מהמחירים הגבוהים ומהקושי למצוא לחמים טריים באופן יומיומי, כדאי שתבררו על אופה לחם. באמצעות מכשיר קטן, תוכלו להתחיל לאפות בקלות לחמים מקמחים בריאים שאתם תבחרו וליהנות מריח לחם טרי שימלא את הבית.

יש כמובן מכשירים רבים נוספים, אך במאמר זה בחרנו להביא מספר דוגמאות למכשירים שיכולים להקל עליכם את המעבר לאכילה בריאה ולאפשר לכם לגוון את התפריט היומי ולהכניס מאכלים חדשים והרגלים כמו שתיית שייק בריא וסלט מרענן, בקלות ובמהירות. כדי שלא תתעצלו להשתמש במכשירים אלו, רצוי להחזיק אותם במקום זמין ונגיש ואם אפשר, על השיש או על דלפק במטבח. כך תוכלו לעשות בהם שימוש בתדירות גבוהה מבלי להתאמץ להוציא אותם מהקופסא או להוריד אותם ממדף גבוה.

בזכות ההתקדמות הטכנולוגית, יש כיום מכשירים רבים היכולים להקל עליכם את המעבר לאכילה בריאה ולאפשר לכם לרכוש הרגלים חדשים הטובים לגוף שלכם.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>