יום שישי , 26 אפריל 2024
הגיע זה הרגע
You are here: Home » כללי » רוצים לחדש את ציוד המאפיה שלכם? להלן המדריך לטובת חידוש הציוד הישן שלכם

רוצים לחדש את ציוד המאפיה שלכם? להלן המדריך לטובת חידוש הציוד הישן שלכם

חובבי המאפיות יכולים למצוא מגוון מאפיות בכל רחבי הארץ ואם תשאלו אדם כלשהו מהן המאפיות האהובות עליו סביר להניח שהוא יוכל לספק לכם רשימה מכובדת ונאה. אך לא כל מאפיה יכולה להגיע להצלחה- כדי להיות מאפיה מוצלחת יש צורך בעובדים מיומנים, מתכונים ייחודיים, אנשי צוות נעימים ואדיבים, יש לעמוד בזמנים, לשמור על הניקיון בעסק, לשווק את העסק בצורה נכונה ועוד כאשר אחד הדברים המהותיים ביותר הינו בחירת הציוד  למאפיה.

איזה ציוד דרוש למאפיה?

ציוד למאפיות כולל מגוון מכונות- ביניהן- תנורי אפייה שונים. חלק מתנורי האפייה מגיעים עם מגשים מסתובבים- באמצעותם ניתן להכין מאפים אחידים. כמו כן, ניתן למצוא תנורי אפייה עם תאי תפיחה, תנורי אפייה שמחולקים לתאים, תנורים שמיועדים לאפיית פיתות ופיצות ועוד.

נוסף על כך, יש לרכוש מלוש בצק, מכשיר זה לש את הבצק באופן אחיד ויש צורך במכשיר שנקרא מרדדת בצק. מכשיר זה הינו אוטומטי והוא מאפשר לעובדי המאפיה לצור מאפים מדויקים. בין המכונות השונות ניתן למצוא דגמים שמאפשרים לאופה לבצע עבודה בכמה מצבים לרבות מצב ידני. המכונות החדישות כוללות זיכרון פנימי שניתן לתכנת. מכשירים נוספים הינם- פורסי לחמים, מיקסרים, מטחנה לפרג, מטחנה לפירורים, מכדררות קונוס ועוד.

מעבר לזאת, יש לרכוש ויטרינה בה יהיה ניתן להציג את העוגיות, הלחמים ושאר המאפים- ויטרינה מרשימה ויוקרתית עשויה להשפיע על כמות הרכישות ולכן יש לבחור את הויטרינה בקפידה.

מכיוון שהאיכות של הציוד חשובה ביותר יש להקפיד להשתמש בציוד איכותי וחדיש אשר יאפשר לעובדי המאפיה להכין את המוצרים הטעימים והמרשימים ביותר בזמן הקצר ביותר, כך שאם יש לכם מאפייה ואם אתם רוצים למקסם את העבודה מומלץ עבורכם להחליף את הציוד הישן בציוד חדש. תוכלו למכור את המכונות הישנות לחברות שונות או לאתר יד 2.

לבחור בספק וחברה איכותיים ואמינים

את הציוד החדש חשוב לרכוש מספק איכותי וותיק בשוק. ספק שמתמחה בתחום המזון המוסדי והפרטי, מספק שירות למגוון מאפיות, מכיל מספר סניפים אשר מתפרסים על פני כל הארץ, מספק אחריות על המוצרים, מעסיק יועצים מקצועיים אשר יכולים לסייע ללקוחות בבחירת המוצרים ומקפיד לייצר מכשור יעיל שחוסך זמן ומאפשר לעובדי המאפיות להגיע לתוצאה האיכותית ביותר יהיה ספק טוב.

כמו כן, חשוב לבחור בחברה שמספקת שירות גם במקרה של תקלות ומחזיקה במחסן של חלקי חילוף- תנור תקול למשל, עלול להשבית את המאפיה ולגזול ממנה ימי עבודה, על כן, חשוב לבחור בחברה מקצועית שמטפלת בבעיות בהקדם האפשרי ומעסיקה טכנאים מנוסים אשר מספקים שירות בכל רחבי הארץ. כדי לבצע את הבחירה הנכונה מומלץ לערוך בדיקה באינטרנט- לגלוש במספר אתרים שמתמחים בתחום ולקבל המלצות מבעלי מאפיות.

יש לכם ספק איכותי וחברה מקצועית? אתם יכולים להיות רגועים

באמצעות ספק איכותי וחברה מקצועית יוכל בית העסק להגיע להצלחה- המכשור האיכותי והחדיש יאפשר לעובדים להגיע לתוצאות הטובות והמדויקות ביותר בזמן הקצר ביותר – בצורה זו תוכל המאפייה לספק מענה ללקוחות רבים והאפשרות לקבל ייעוץ מקצועי ממביני עניין, האחריות, האפשרות לקבל סיוע במידה ויש תקלות וכו' יאפשרו לבעלי העסק להירגע ולהתעסק בעבודה עצמה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>